DODACIE LEHOTY
Dodacia lehota sa počíta na pracovné dni, max. 7 pracovných dní.
Tovar odosielame priebežne podľa dostupnosti tovaru a termínu prijatej objednávky.
PREPRAVNÉ PODMIENKY
Zásielkovú službu zabezpečuje kuriérska služba 123kuriér.
Po odoslaní balíka Vám príde na zadaný e-mail elektronická faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací list.
SPÔSOB PLATBY
K dispozícii sú rôzne spôsoby platby:
- Platba cez Pay Pal
Aby ste mohli platiť, musíte byť registrovaným používateľom Pay Pal a vlastniť jednu z nasledujúcich platobných kariet: Maestro, Visa, Visa Elektron, Mastercard alebo American Express. Ak sa rozhodnete platiť cez Pay Pal, budete presmerovaný na Pay Pal.
- Platba kreditnou kartou
Po dokončení nákupu budete automaticky presmerovaný do platobného programu Stripe, kde po zadaní údajov o vašej kreditnej karte program automaticky prevedie platbu. (Stripe je medzinárodný platobný program, vďaka ktorému sú pre vás platby bezpečné).
- Na dobierku
Na dobierku je potrebné tovar zaplatiť kuriérovi pri dodaní.
- Bankový prevod (platba na základe zálohovej faktúry)
Upozornenie: Prosím, vezmite na vedomie, že voľba bankového prevodu ako spôsobu platby môže spôsobiť dodatočné poplatky, ktoré závisia od vašej banky. Tieto poplatky sa môžu líšiť v závislosti od politiky vašej banky. Odporúčame vám, aby ste sa pred uskutočnením platby bankovým prevodom informovali vo svojej banke o prípadných poplatkoch. Ďakujeme za pochopenie. Prosím, vezmite na vedomie, že zálohová faktúra platí 5 dní od prijatia. Ak do 5 dní neobdržíme platbu, objednávka bude zrušená.
Platba bankovým prevodom výnimočne neplatí pre objednávky podané v čase akcie Black Friday od 29.11. do 2.12.2024.
Objednávka do 50 € bez DPH /dopravné/ poštovné/ stojí 5 €
nad 50 € bez DPH / dopravné / poštovné/ stojí 0 €
Dodávaný tovar zostáva až do úplného zaplatenia kúpnej ceny vo vlastníctve predávajúceho, v zmysloch platných ustanovení § 443 - obch 446. napr, resp . § 601 obch. z.
REKLAMÁCIE
Vybavujeme na základe fyzického prevzatia alebo fotografie zaslané e-mailom. Fotografie musia byť osobitne na každý poškodený výrobok a musí obsahovať názov výrobku, expiráciu a viditeľné poškodenia. V emaile aj u fyzického prevzatia musí byť k poškodenému výrobku vždy priložený vyplnený reklamačný protokol s uvedeným číslom faktúry, s ktorou bol výrobok dodaný. Reklamačný protokol nájdete pod záložkou "informácie".
Na reklamáciu bude vystavený dobropis. Pokiaľ k reklamácii nebudú uvedené potrebné náležitosti nebudeme reklamáciu akceptovať